SLA
SLA
SLA

Çözümler
& Avantajlar

Sunucu yönetimi konusunda aradığınız profesyonel destek.

SLA hizmetlerimizle kurulum, güncelleme, monitoring, backup ve güvenlik gibi tüm işlemler için sistem yöneticilerimizden profesyonel destek alabilirsiniz.

Hızlı

Anlık
Müdahale

Tüm sunucularımız, sistem mühendislerimiz tarafından 7/24 monitor edilir.

Sunucu güncellemeleri ve güvenlik işlemleri ile olası güvenlik sorunlarının önüne geçilir, veri kayıpları engellenir ve sunucularınız kesintisiz çalışmaya devam eder.

Verimlilik

Zamandan
Tasarruf

Sunucu yönetimi uzmanlık ve tecrübe gerektirir. İş geliştirme, satış, pazarlama ve destek hizmetinizin yanında bir de sunucu yönetimi ile ilgilenmek hem zaman hem de maliyet açısında işletmenize ekstra bir yük oluşturabilir.

Bu tür durumlarda, sunucu yönetimi konusunda profesyonel destek almak işgücü maliyetinde kar etmenizi sağlar.

Projenizin devamlılığı ve güvenliği için SLA servislerimizi tercih edebilirsiniz. Sunucu destek hizmetleri ile sunucu yönetimi için ayıracağınız zamanı diğer çalışmalarınıza ayırabilir ve projenizin başarı ivmesi yukarı yönlü hızlandırabilirsiniz.

Güvenlik

Güvenli
Kullanım

Sunucu güvenliği hız, performans ve verimlilik kadar önemlidir. Hatta, güvenlik sorunları yaşayan projelerin başarılı olma ihtimali oldukça düşüktür.

Güvenlik zaafiyetlerine sahip sunucular geri dönülemez veri kayıpları yaşayabilir, proje için ayrılan zaman ve bütçenin boşa gitmesine neden olabilir. Daha da önemlisi güvenlik zafiyetinden kaynaklı olarak kullanıcı verilerinin üçüncü şahısların eline geçmesine neden olabilir.

SLA (sunucu destek) hizmetimiz ile sunucu kurulumundan itibaren tüm güvenlik yapılandırması sistem yöneticilerimiz tarafından yapılandırılır. İlerleyen dönemlerde uygulama ve sistem güncellemeleri zamanında yapılarak güvenlik açıklarının önüne geçilir.

Cevaplar

Sıkça Sorulan
Sorular

SLA Nedir?
Sunucu yönetimi konusunda tecrübesi olmayan ya da bir yönetici kaynağı ayıramayan kullanıcılar için oluşturulan profesyonel sunucu destek hizmetidir. Fiziksel sunucu ya da bulut sunucu servislerini alanında uzman sistem yöneticilerimize emanet ederek zamandan tasarruf sağlayabilirsiniz.
SLA Hangi İşlemleri Kapsar?
SLA sunucu kurulumu, sistem ve uygulama güncelleme, monitoring, yedek alma, yedekten dönme, sunucu taşıma ve güvenlik gibi işlemleri kapsar.
SLA desteği aldığımda size hangi kanallardan ulaşabilirim?
Sunucu yönetim desteği aldığınızda teknik ekibimize telefon ve ticket sistemi üzerinden ulaşabilirsiniz.
SSS
SSS
Sizi Dinliyoruz

Destek Almak
İster misiniz?

SLA Danışmanlığı hakkında daha detaylı bilgiye ihtiyaç duyuyorsanız
müşteri temsilcilerimiz size destek olmak için burada.
Merhaba, yardıma ihtiyacınız var mı? Bize yazın.